Δευτέρα 7 Μαρτίου 2016

ΝΕΟ ΑΛΜΠΟΥΜ: EVERSOR - Κλειστό Κύκλωμα + YTBE PLAYLIST

O Eversor κυκλοφορεί τη νέα του δουλειά. Το "Κλειστό Κύκλωμα". Στα 15 κομμάτια που κυκλοφόρησαν ακούμε τους: Phyrosun, Sifu Versus, Λόγος Απειλή, Detro, Μικρός Κλέφτης, Xlpicit, Anser, Hatemost, Εισβολέας, 12ος Πίθηκος, Razastarr, JK One, Joe Budden, Saigon, Killah Priest, Corto Maltez, JMega, Dro Pesci, UG, Tame One και Shabaam Sahdeeq. Φυσικά όλες τις παραγωγές επιμελήθηκε ο Eversor. Τσεκ και Καλή ακρόαση!


Youtube Playlist:



ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Σχόλιο: Να τονίσω ότι το σχόλιο μου είναι τελείως υποκειμενικό και εκφράζει την άποψη ενός ατόμου και όχι απαραίτητα της παρέας που αρθρογραφεί στο InRapStyle. Επίσης το σχόλιο δεν έχει σχέση με την κυκλοφορία του Eversor (που θεωρώ ότι είναι πολύ καλή δουλειά), είναι ένα γενικό σχόλιο.

Πιστεύω πως τον τελευταίο καιρό (1,2 χρόνια) έχει κυκλοφορήσει απίστευτη σαβούρα. Κατά την γνώμη πολλοί πρώην ράππερς έχουν ξεφτυλιστεί. Είτε αυτή η ξεφτίλα αφορά την εμφάνισή τους π.χ σε βίντεο κλιπ είτε και τα ίδια τους τα κομμάτια. Συγχρόνως υπάρχουν νέοι σχετικά mc's που αξίζουν πολύ μεγάλη αναγνώριση. Παρόλα αυτά δυστυχώς, παρατηρώ πως τα τελευταία χρόνια ακόμα δεν είναι αναγνωρίσιμοι. Και έχουν γίνει γνωστοί κάτι καραγκιόζηδες με 1.000.000 views. Χρειαζόμαστε κάτι κυκλοφορίες σαν τις σημερινές για να μας θυμίσουν τουλάχιστον πως είναι το ραπ. Ρε παιδιά υπάρχουν εξαιρετικές κυκλοφορίες. Με μουσικάρες και παραγωγάρες. Με στίχους που έχουν κάτι να πουν. Με στίχους που δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα, αλλά η σύνθεσή τους με το beat χορεύει στο αυτί σου. Υπάρχει ραπ.

Μπορεί να είμαι κολλημένος, ή οπισθοδρομικός. Με άλλα άτομα που το συζητάω, έχουν να μου πουν πως αυτό που θεωρώ εγώ ξεφτίλα αποτελεί εξέλιξη. Ελπίζω να είμαι εγώ ο κολλημένος και απλά να εξελίσσεται το ραπ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου